13 maj 2007

... doing the omoralisk röstning?!

Jajaja... jag röstade oxå... och mot alla odds, Lisa röstade på Tyskland!

Är sällan att ett tyskt bidrag fallit mig i smaken, men det gjorde det verkligen den här gången, och en sån låt brukar inte låta bra på tyska. Vilken överraskning!

Så jag föll till föga och röstade... och är för trött för att analysera vad det står för... jag låter det bara vara så.

Typiskt att det inte gick så bra... kom ju efter the Ark... fast, låten försvinner ju inte bara för att inte alla människor i Europa tyckte som jag. Å här är den igen, i repris. Enjoy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Säger bara Georgien! Påminner mig om Kate Bush´s skiva Hounds of Love, som råkade bli mitt soundtrack till hunger- och raskravallerna i Toxteth, Liverpool, inte 1981, däremot uppföljaren 1985-86.